Koliko je trgovina sigurna? - eKupi.hr - Vaša internet trgovina
Katalog proizvoda

Koliko je trgovina sigurna?

Sigurnost kupnje i prodaje temeljna je ideja oko koje se razvila eKupi Internet trgovina i naša glavna komparativna prednost pred konkurencijom.

Sigurnost plaćanja

Posebnu pozornost posvećujemo sigurnosti plaćanja. Ukoliko plaćate pouzećem, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke.

Ukoliko plaćate virmanski, prijenos novca izvodi se direktno preko banke tako da u ovom slučaju sigurnost plaćanja ovisi o bankama – a banke jako puno ulažu u sigurnost plaćanja. Dakle rizika opet nema ili bar nije ništa veći no da kupujete u klasičnoj trgovini.

Najveći percipirani rizik kod plaćanja je plaćanje karticom putem interneta. Ako želite plaćati karticom na eKupi, mi od vas tražimo unos broja kartice, imena i prezimena na kartici, datuma do kojeg kartica vrijedi, i kontrolnog broja. Kako možete biti sigurni da ove podatke netko neće zlorabiti?

Tajna je u SSL-u. SSL je kriptografski protokol kojim se kriptiraju sve informacije koje vaš Internet preglednik šalje našem poslužitelju i obrnuto. Znat ćete da komunicirate preko SSL-a ako web adresa stranice na kojoj unosite podatke počinje sa https:// i negdje u prozoru vašeg preglednika nalazi se znak ključa ili lokota. Kriptiranjem sadržaja, bilo koja treća strana koja može presresti tok podataka ne može ih dešifrirati. Dešifrirati ih možemo jedino mi, jer jedino mi posjedujemo ključ za kriptiranje.

Našu sigurnost svakodnevno provjerava i procjenjuje najveća certifikacijska kuća za sigurni prijenos podataka – VeriSign.

Od početka poslovanja do danas, u eKupi se nikada nije dogodio gubitak sredstava naših kupaca.

Sigurnost dostave

Sigurnost kupovine na dosadašnjim Internet trgovinama ovisi o poštenju samih trgovaca i kupaca. Kod eKupi Internet trgovine kompletan rizik preuzimamo mi. Nakon što zaprimimo uplatu kupca šaljemo obavijest o tome prodavaču. Prodavač na temelju te informacije zna da mora upakirati proizvod, a naša dostava u kratkom roku dolazi po proizvod i dostavlja ga kupcu direktno na vrata. Tek kad je kupac dobio proizvod i prošao je rok od 14 dana za reklamaciju, oslobađamo uplatu i šaljemo je prodavaču.
Ukoliko prodavač ne pošalje proizvod kupcu vraćamo uplatu.

Svaki dostavljeni proizvod očita se od strane dostavne službe i automatski unosi u naš sustav – na taj način možemo biti sigurni da je dostava izvršena.

Sigurnost povrata

Ukoliko ste preuzeli proizvod i kasnije otkrili da vam iz bilo kojeg razloga ne odgovara možete ga vratiti u roku od 14 dana od dostave. Sve što trebate učiniti je da pokrenete proceduru za povrat proizvoda prema našim Općim uvjetima i proceduri povrata za narudžbe s eKupi tržnice. Više saznajte na linku.

Ako proizvod nije u skladu s oglašenim stanjem, trošak povrata snosi prodavač.
Ako ste odlučili da vam proizvod zapravo ne treba i želite ga vratiti postoji i ta mogućnost. U tom slučaju vi snosite troškove povrata, jer je stanje samog uređaja odgovaralo oglašenom.