text.skipToContent text.skipToNavigation

Izabrani problemi iz Opće fizike - zbirka 3³ riješenih zadataka, Petar ŽugecID EK000418778

Izabrani problemi iz Opće fizike - zbirka 3³ riješenih zadataka, Petar ŽugecID: EK000418778

Iskoristi mogućnost plaćanja do 24 rate!

Cijena
10,49 €

Platite gotovinom pri preuzimanju, Internet bankarstvom, karticama jednokratno i na rate

Povrat robe moguć unutar 14 dana

Ova zbirka namijenjena je studentima sveučilišnog studija fizike i svima koji žele razviti praktične vještine u rješavanju fizikalnih problema. U čitatelja nastoji razviti fizikalnu intuiciju i kreativan, ali logički uredan način razmišljanja, a nastala je kao rezultat rada na kolegijima Opće fizike s Fizičkog odsjeka Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Zagrebu. Sastoji se od 27 izabranih problema iz raznih područja Opće fizike (klasična mehanika, specijalna teorija relativnosti, klasična elektrodinamika, titranja i valovi, geometrijska optika, kvantna mehanika) koji su izabrani zbog svoje zanimljivosti i izazovnosti. Problemski su zadatci udžbeničkim pristupom razrađeni do najsitnijih detalja. Za zbirkom može posegnuti svatko tko je upoznat s osnovama diferencijalnog i integralnog računa bez obzira na razinu unaprijed razvijenih vještina u rješavanju fizikalnih problema. Štoviše, bit će najkorisnija upravo onima koji takve vještine tek žele razviti zbog potreba svoje struke, studija ili osobnog interesa. Zbirka je svakako namijenjena studentima svih semestara Opće fizike, no širinom tema koje obuhvaća i postupaka koji se primjenjuju nadilazi okvire kolegija, pa će i poslije koristiti studentima na kolegijima poput klasične elektrodinamike i kvantne mehanike.
Godina izdanja 2017 god.
Broj stranica 268
Uvez Meki uvez
Nakladnik Školska knjiga d.d.
Ovaj proizvod do sada nitko nije ocijenio, budite prvi! Kupite proizvod i ostavite recenziju!