text.skipToContent text.skipToNavigation

Povrati & reklamacije
Sigurnost i poslije kupnje!

U svakodnevnom radu se trudimo našim kupcima pružiti najbolje proizvode i uslugu, ali smo isto tako svjesni da ponekad zbog kvara ili nedostatka, proizvod koji ste kupili ne ispuni Vaša očekivanja. Upravo zato svim registriranim kupcima omogućili smo da putem svog profila, u par klikova, najave povrat proizvoda unutar 14 dana ili prijave reklamaciju.
Kako bi najavili povrat proizvoda unutar 14 dana ili prijavili reklamaciju dovoljno je da predate zahtjev putem web obrasca na svom profilu.

Vrste zahtjeva

Dostavljen oštećen artikl

Dostavljen oštećen artikl

Neispravan proizvod

Neispravan proizvod

Nepotpuna pošiljka

Nepotpuna pošiljka

Krivi artikl u pošiljci

Krivi artikl u pošiljci

Povrat proizvoda u zakonskom roku od 14 dana

Povrat proizvoda u zakonskom roku od 14 dana

Kako izvršiti zahtjev?

  1. Na svom profilu kliknite "Prijava povrata/reklamacije".
  2. Odaberite proizvod i količinu proizvoda na koje se zahtjev odnosi.
  3. Odaberite vrstu zahtjeva.
  4. Unesite sve potrebne podatke i kliknite na "predajte zahtjev".
  5. Nakon što predate zahtjev na mail ćete dobiti potvrdu zaprimanja sa svima podacima koje ste naveli u web obrascu.

Nakon što najavim povrat?

  • Nakon što predate zahtjev na mail ćete dobiti potvrdu zaprimanja zahtjeva i uputu na koji način možete vratiti proizvod!

  • Nakon povrata proizvoda na naše skladište Vaš zahtjev će biti obrađen te izvršen povrat sredstava na karticu ili račun s kojeg ste izvršili plaćanje i naveli u Vašem zahtjevu.

  • Svim promjenama na Vašem zahtjevu ćete biti uredno obaviješteni na Vaš mail i unutar samog zahtjeva koji možete pogledati u povijesti zahtjeva na Vašem profilu.
Uvjeti povrata

Nakon što prijavim reklamaciju?

  • Nakon što predate zahtjev na mail ćete dobiti potvrdu zaprimanja reklamacije sa svima podacima koje ste naveli u web obrascu.

  • Bit ćete kontaktirani od strane naših djelatnika s kojima ćete dogovoriti daljnje rješavanje.

  • Sukladno čl. 10. st. 6. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) dužni smo u pisanom obliku putem pošte ili putem elektroničke pošte odgovoriti na svaki prigovor potrošača, najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora, jasno se izjašnjavajući prihvaćamo li osnovanost prigovora potrošača.
Uvjeti reklamacije

ČESTA PITANJA

U slučajevima zamjene ili povrata proizvoda nakon dogovora s Vama na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kada proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod izvršavamo u roku 2-3 dana, a najkasnije u roku 14 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 01 333 8888* ili e-mailom na podrska@ekupi.hr.

U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.

*Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika.

Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati Ekupi. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.

Ako oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte eKupi. Ako eKupi organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.

Detaljnije pogledajte u Općim uvjetima poslovanja eKupi u dijelu Trajanje i raskid ugovora (jednostrani raskid ugovora od strane kupca).