ANATOMIJA I FIZIOLOGIJA, udžbenikID EK000311466
-isporuka-odmah.png.image)
ANATOMIJA I FIZIOLOGIJA, udžbenikID: EK000311466
- Cijena
- 22,00 €
udžbenik, ANATOMIJA I FIZIOLOGIJA, 1. razred srednje škole Anatomija je jedna od najstarijih medicinskih disciplina i neka shvaćanja o građi ljudskoga tijela nisu se promijenila od onoga što s...
Saznaj više
Dostavljamo već od 01.09.2025
Platite gotovinom pri preuzimanju, Internet bankarstvom, karticama jednokratno i na rate
Povrat robe moguć unutar 14 dana
Vaš proizvod je dodan u košaricu
Pregled narudžbe
Moglo bi vas zanimati i ovo
udžbenik, ANATOMIJA I FIZIOLOGIJA, 1. razred srednje škole
Anatomija je jedna od najstarijih medicinskih disciplina i neka shvaćanja o građi ljudskoga tijela nisu se promijenila od onoga što su službeno predavali stari Egipćani stoljećima prije Krista.
Spoznaje o tome kako radi ljudsko tijelo uvelike su se promijenile, posebice o zbivanjima na staničnoj i molekularnoj razini, pa je danas fiziologija vrlo široko i složeno znanstveno područje.
No, tehnološki razvoj, ne samo u medicini nego i ostalim dijelovima ljudskoga života, donio je i velike promjene u načinu prenošenja informacija, pa tako i u učenju.
Promijenio se i način učenja anatomije i fiziologije: danas se ona uči tijesno vezana uz kliniku i bolesnike, tako da se normalna građa tijela povezuje s normalnim i patološkim zbivanjima u njemu.
Udžbenik koji je pred Vama prati moderan pristup učenju anatomije i fiziologije te je prvi put napravljen tako da ne samo iznese informaciju, nego i da privuče pažnju učenika, zainteresira ih da nauče više i prikaže važnost neke tvorbe ili zbivanja u organizmu u zdravlju i u bolesti. Poglavlja u knjizi organizirana su tako da je učeniku uvijek jasno što uči, zašto to uči i kamo ide dalje.
Tekst ilustriraju mnogobrojne slike i sheme, te klinički primjeri, a na kraju poglavlja uvijek je sažetak te pitanja za učenje i ponavljanje.
U uvodu je istaknuto nekoliko osobitosti ovoga udžbenika.
Pojmovi koje su autori smatrali ključnima, istaknuti su na rubu stranice, gdje se nalaze i male sličice ruke koja pokazuje na knjigu.
Ta oznaka upućuje na druge dijelove knjige, u kojima se raspravlja o srodnim problemima. Na taj se način učenici potiču da činjenice iz anatomije i fiziologije ne promatraju odvojeno, nego da ih povezuju u jedinstveno znanje.
U ružičastim su kvadratima opisane smo neke bolesti i stanja, kako bi se pomoglo učenicima da shvate da anatomiju i fiziologiju ne uče zbog njih samih, već zato što će im to znanje izravno trebati u skrbi o bolesnicima.
Na kraju svakog poglavlja nalaze se pitanja te tekst u okviru »za one koje žele znati više«.
Latinski nazivi rabljeni u knjizi katkad se razlikuju od onih koje koristi većina liječnika.
To je stoga što su se autori pri pisanju udžbenika služili trenutno važećim popisom anatomskog nazivlja – Terminologia anatomica, koju je Međunarodna federacija anatomskih udruga prihvatila 1998. godine.
Autor/i: Nataša Kovačić, Ivan Krešimir Luki
Anatomija je jedna od najstarijih medicinskih disciplina i neka shvaćanja o građi ljudskoga tijela nisu se promijenila od onoga što su službeno predavali stari Egipćani stoljećima prije Krista.
Spoznaje o tome kako radi ljudsko tijelo uvelike su se promijenile, posebice o zbivanjima na staničnoj i molekularnoj razini, pa je danas fiziologija vrlo široko i složeno znanstveno područje.
No, tehnološki razvoj, ne samo u medicini nego i ostalim dijelovima ljudskoga života, donio je i velike promjene u načinu prenošenja informacija, pa tako i u učenju.
Promijenio se i način učenja anatomije i fiziologije: danas se ona uči tijesno vezana uz kliniku i bolesnike, tako da se normalna građa tijela povezuje s normalnim i patološkim zbivanjima u njemu.
Udžbenik koji je pred Vama prati moderan pristup učenju anatomije i fiziologije te je prvi put napravljen tako da ne samo iznese informaciju, nego i da privuče pažnju učenika, zainteresira ih da nauče više i prikaže važnost neke tvorbe ili zbivanja u organizmu u zdravlju i u bolesti. Poglavlja u knjizi organizirana su tako da je učeniku uvijek jasno što uči, zašto to uči i kamo ide dalje.
Tekst ilustriraju mnogobrojne slike i sheme, te klinički primjeri, a na kraju poglavlja uvijek je sažetak te pitanja za učenje i ponavljanje.
U uvodu je istaknuto nekoliko osobitosti ovoga udžbenika.
Pojmovi koje su autori smatrali ključnima, istaknuti su na rubu stranice, gdje se nalaze i male sličice ruke koja pokazuje na knjigu.
Ta oznaka upućuje na druge dijelove knjige, u kojima se raspravlja o srodnim problemima. Na taj se način učenici potiču da činjenice iz anatomije i fiziologije ne promatraju odvojeno, nego da ih povezuju u jedinstveno znanje.
U ružičastim su kvadratima opisane smo neke bolesti i stanja, kako bi se pomoglo učenicima da shvate da anatomiju i fiziologiju ne uče zbog njih samih, već zato što će im to znanje izravno trebati u skrbi o bolesnicima.
Na kraju svakog poglavlja nalaze se pitanja te tekst u okviru »za one koje žele znati više«.
Latinski nazivi rabljeni u knjizi katkad se razlikuju od onih koje koristi većina liječnika.
To je stoga što su se autori pri pisanju udžbenika služili trenutno važećim popisom anatomskog nazivlja – Terminologia anatomica, koju je Međunarodna federacija anatomskih udruga prihvatila 1998. godine.
Autor/i: Nataša Kovačić, Ivan Krešimir Luki
Tip proizvoda | Školski udžbenik |
Nakladnik | Medicinska naklada d.o.o. |
vrsta | udžbenik |
Autori | Nataša Kovačić, Ivan Krešimir Lukić |
Predmet | ANATOMIJA I FIZIOLOGIJA |
Razred | 1. razred S.Š. |