text.skipToContent text.skipToNavigation

Inovacijom Do Pobjede, Fernando Trias de Bes, Philip KotlerID EK000284583

Inovacijom Do Pobjede, Fernando Trias de Bes, Philip KotlerID: EK000284583

VIKEND KODOVA: Kupko dijeli kodove za popust!
Akcija traje od 9.5.2025. u 9h do 12.5.2025. u 9h ili do isteka zaliha.
Više saznaj ovdje.

Iskoristi mogućnost plaćanja do 24 rate!

Cijena
26,41 €

U ovoj je knjizi predložena nova i drukčija shema inovacijskih procesa koja će organizacijama omogućiti da fleksibilno organiziraju vlastiti inovacijski proces. Autori su taj sustav nazvali modelom...  Saznaj više

Platite gotovinom pri preuzimanju, Internet bankarstvom, karticama jednokratno i na rate

Povrat robe moguć unutar 14 dana

Black Friday - promo kodovi
Ekskluzivno za postojeće i nove newsletter pretplatnike Kupko dijeli po 4 promo koda* koji vrijede i na akcijske cijene!
Ako još nisi, PRIJAVI SE OVDJE i osiguraj svoje promo kodove!
*Svaki kod moguće je iskoristiti jednom po korisniku, jedan po narudžbi čiji iznos treba biti u odgovarajućem rasponu vrijednosti narudžbe koji je naveden kod svakog koda.
*Promo kodove možete iskoristiti na cijeli eKupi asortiman osim na uslugu montaže klima, školske knjige, školski pribor, Dyson uređaje za osobnu njegu te ne uključuju iznos dostave
*Promo kodovi vrijede od 9.5. u 9h do 12.5.2025. u 9h.
U ovoj je knjizi predložena nova i drukčija shema inovacijskih procesa koja će organizacijama omogućiti da fleksibilno organiziraju vlastiti inovacijski proces. Autori su taj sustav nazvali modelom od A do F, a vrijedi za sve vrste organizacija, djelatnosti i inovacija. Uspješan inovacijski sustav temelji se na strateškom planiranju inovacije, mjerenjima učinaka inovacije (inovacijska metrika), nagrađivanju a u pozadini toga je inovacijska kultura. Ako menadžeri žele uvoditi inovacije u svojoj organizaciji, moraju istodobno upravljati svim tim četirima područjima da bi se ona međusobno dopunjavala i na taj način jačala jedno drugo. Upravo je to ono što su autori nazvali sveobuhvatnim inovacijskim sustavom. Prvo je područje strateško planiranje inovacije. U njemu su prioriteti određeni i usklađeni s općom strategijom, zadaćom i ciljevima. Inovativno strateško planiranje generira inovacijske projekte. Oni se sastoje od inovacijskih procesa. Inovacijski je proces temelj za preobrazbu ideje u inovaciju.
Godina izdanja 2016 god.
Broj stranica 308
Ovaj proizvod do sada nitko nije ocijenio, budite prvi! Kupite proizvod i ostavite recenziju!