KUPAC NA PRVOM MJESTU - Ken BlanchardID EK000282756
KUPAC NA PRVOM MJESTU - Ken BlanchardID: EK000282756
- Cijena
- 13,14 €
Usluga kupcima je poseban problem menadžerima i zaposlenicima u uslužnoj ili prodajnoj djelatnosti, pogotovo u maloprodaji. Zapravo, mnogi stručnjaci vjeruju da se posao gradi od klijenta naviše. ...
Saznaj više
Dostavljamo već od 31.10.2024
Platite gotovinom pri preuzimanju, Internet bankarstvom, karticama jednokratno i na rate
Povrat robe moguć unutar 14 dana
Vaš proizvod je dodan u košaricu
Pregled narudžbe
Usluga kupcima je poseban problem menadžerima i zaposlenicima u uslužnoj ili prodajnoj djelatnosti, pogotovo u maloprodaji. Zapravo, mnogi stručnjaci vjeruju da se posao gradi od klijenta naviše.
Ken Blanchard, jedan od najprodavanijih američkih autora i najboljih poslovnih vođa, zajedno s koautorima J.Ballardom i F.Finchom piše o ključu za uspješnu uslugu kupcima iznoseći primjere najvećih svjetskih kompanija, vlasnika lanaca restorana kojima su zaposlenici na prvom mjestu, a sve je orijentirano na kupca.
Knjiga naglašava četiri bitna koraka:
- Bilanca će vam rasti ako se brinete za kupce i stvarate motivirajuće okruženje za svoje zaposlenike
- Odredite kakvo iskustvo želite da vaši kupci ponesu sa sobom nakon interakcije sa vašom kompanijom.
- Koristite se različitim strategijama, od pametnog zapošljavanja, obuke i razvoja, upravljanja radnom izvedbom i stvaranja kulture odavanja priznanja.
- Ne možete sve sami zato dozvolite svojim zaposlenicima da razmišljaju svojom glavom i dajte im podršku u tome.
Oslanjajući se na ove koncepte možete stvoriti strastvene i angažirane članove za svoj tim, od izvršnih direktora do zaposlenika.
Uvez | Meki uvez |
Nakladnik | Katarina Zrinski |