text.skipToContent text.skipToNavigation

Koraci uspješnog organiziranja, Ruža Brčić, Želimir Dulčić, Matej Černe, Tomislav Hernaus, Ivan Malbašić, Ivan Matić, Nina Pološki Vokić, Carlos ReyID EK000284396

Koraci uspješnog organiziranja, Ruža Brčić, Želimir Dulčić, Matej Černe, Tomislav Hernaus, Ivan Malbašić, Ivan Matić, Nina Pološki Vokić, Carlos ReyID: EK000284396

VIKEND KODOVA: Kupko dijeli kodove za popust!
Akcija traje od 9.5.2025. u 9h do 12.5.2025. u 9h ili do isteka zaliha.
Više saznaj ovdje.

Iskoristi mogućnost plaćanja do 24 rate!

Cijena
26,41 €

Knjiga koncepcijom sadržaja prikazuje nužne korake u procesu uspješnog organiziranja svake poslovne organizacije pri čemu ne izostaje znanstvena važnost. Zato je preporučujemo i znanstvenoj i struč...  Saznaj više

Platite gotovinom pri preuzimanju, Internet bankarstvom, karticama jednokratno i na rate

Povrat robe moguć unutar 14 dana

Black Friday - promo kodovi
Ekskluzivno za postojeće i nove newsletter pretplatnike Kupko dijeli po 4 promo koda* koji vrijede i na akcijske cijene!
Ako još nisi, PRIJAVI SE OVDJE i osiguraj svoje promo kodove!
*Svaki kod moguće je iskoristiti jednom po korisniku, jedan po narudžbi čiji iznos treba biti u odgovarajućem rasponu vrijednosti narudžbe koji je naveden kod svakog koda.
*Promo kodove možete iskoristiti na cijeli eKupi asortiman osim na uslugu montaže klima, školske knjige, školski pribor, Dyson uređaje za osobnu njegu te ne uključuju iznos dostave
*Promo kodovi vrijede od 9.5. u 9h do 12.5.2025. u 9h.
Knjiga koncepcijom sadržaja prikazuje nužne korake u procesu uspješnog organiziranja svake poslovne organizacije pri čemu ne izostaje znanstvena važnost. Zato je preporučujemo i znanstvenoj i stručnoj čitateljskoj publici, pogotovo ljudima koji su pozvani prosuđivati o novim djelotvornim rješenjima u praksi dizajniranja gospodarskih i javnih organizacija. Knjiga je strukturirana u četiri logički povezana dijela. U prvom dijelu knjige raspravlja se o važnosti vizije, misije, strategije i ciljeva za svaku organizaciju – bila ona gospodarska ili negospodarska, privatna ili javna. Nakon što menadžeri promisle o strateškim izborima, u drugom se dijelu obrađuje ne manje važna problematika projektiranja cjelovita organizacijskog rješenja definiranjem i utvrđivanjem organizacijskih jedinica, modeliranjem i upravljanjem poslovnim procesima te analizom i oblikovanjem radnih mjesta. U trećem dijelu raspravlja se o ulozi i važnosti ljudi za organizacijski uspjeh, poslovima upravljanja ljudskim potencijalima te se prosuđuje o organizaciji funkcije upravljanja ljudskim potencijalima. Konačno, u četvrtom dijelu knjige raspravlja se o važnosti i ulozi organizacijskih vrijednosti kao novoga koncepta na temelju kojega se oblikuje poslovni model suvremenih organizacija. Knjiga sadržava i pet priloga za praktična promišljanja koja čitateljima olakšavaju primjenu suvremenih tehnika i alata za upravljanje organizacijama.
Godina izdanja 2018 god.
Broj stranica 364
Ovaj proizvod do sada nitko nije ocijenio, budite prvi! Kupite proizvod i ostavite recenziju!