Reklamacije i prigovori - eKupi.hr - Vaša internet trgovina
01 333 8888
Katalog proizvoda

Reklamacije i prigovori

Nezadovoljni ste proizvodom  kojeg ste kupili na našoj stranici? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.


Ukoliko ustanovite, da proizvodom koji ste kupili niste iz nekog razloga zadovoljni, molimo vas da nas u roku od 14 dana  od datuma primitka proizvoda odnosno primitka zadnjeg proizvoda iz narudžbe kontaktirate i slijedite navedene korake:

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na podrska@ekupi.hr, info@ekupi.hr, telefonski na 01 333 8888* ili putem online chata na stranici.

Ovisno o Vašem prigovoru/reklamaciji  i konkretno opisanom razlogu nezadovoljstva proizvodom, poslat ćemo Vam informaciju o:    -mogućnosti zamjene proizvoda -povratu proizvoda  -povratu novca  -servisnoj usluzi u slučaju potrebe popravka proizvoda  -drugim informacijama vezano za vaš prigovor/reklamaciju  
U slučajevima zamjene ili povrata proizvoda nakon dogovora s Vama na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kada proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod izvršavamo u roku 2-3 dana, a najkasnije u roku  14 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 01 333 8888* ili e-mailom na podrska@ekupi.hr . 

U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke  ovlaštenog servisa.

Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati Ekupi. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.
  
Ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte eKupi. Ako eKupi organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda. 

Detaljnije pogledajte u Općim uvjetima poslovanja eKupi u dijelu Trajanje i raskid ugovora (jednostrani raskid ugovora od strane kupca) koji su vidljivi na https://www.ekupi.hr/Opci-uvjeti-poslovanja-i-izjava-o-privatnosti-264123.aspx
Slobodno dalje naručujte na našoj stranici.

Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vaš prigovor/ reklamaciju.

*Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika.  

Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS - http://ec.europa.eu/odr      

U slučaju neriješenih prigovora potrošači  mogu rješavati potrošački spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16) .  Trgovac Ekupi d.o.o. će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Radnička cesta 52/I, 1000 Zagreb, Hrvatska,  ili na  http://www.hup.hr/   
 
Službenik za zaštitu osobnih podataka 
Adresa i mjesto rada: Zagreb, Buzinski prilaz 10,   Službeni e-pretinac: voditelj@ekupi.hr