text.skipToContent text.skipToNavigation

OSNOVE STRATEŠKOG MARKETINGA I MENADŽMENTA U OSNOVNIM I SREDNJIM ŠKOLAMA, Nikša Alfirević, Jurica Pavičić, Miše Kutleša, Jelena MatkovićID EK000238131

OSNOVE STRATEŠKOG MARKETINGA I MENADŽMENTA U OSNOVNIM I SREDNJIM ŠKOLAMA, Nikša Alfirević, Jurica Pavičić, Miše Kutleša, Jelena MatkovićID: EK000238131

Iskoristi mogućnost plaćanja do 24 rate!

Cijena
17,25 €

Autorski je tim, sastavljen od prema praksi orijentiranih teoretičara menadžmenta i marketinga u neprofitnom sektoru, kao i praktičara koji su svoje dugogodišnje i raznorodno iskustvo nastojali pre...  Saznaj više

Dostavljamo već od 29.04.2024

Platite gotovinom pri preuzimanju, Internet bankarstvom, karticama jednokratno i na rate

Povrat robe moguć unutar 14 dana

Autorski je tim, sastavljen od prema praksi orijentiranih teoretičara menadžmenta i marketinga u neprofitnom sektoru, kao i praktičara koji su svoje dugogodišnje i raznorodno iskustvo nastojali pretočiti u knjigu, nastojao ostvariti sljedeće: - upoznati nastavnike i ravnatelje obrazovnih ustanova s osnovnim općim postavkama menadžmenta i marketinga. - predstaviti mogućnosti korištenja specifičnih menadžerskih i marketinških tehnika i alata primjenjivih u kontekstu djelovanja obrazovnih ustanova. -ponuditi alternativu postojećim načinima prikupljanja sredstava, komuniciranja s ciljnim skupinama/javnostima i istraživanju potreba svih relevantnih dionika uključenih u suvremene procese odgoja i obrazovanja.
Broj stranica 144
Ovaj proizvod do sada nitko nije ocijenio, budite prvi! Kupite proizvod i ostavite recenziju!