Škola u infarktnom stanjuID EK000239285
Škola u infarktnom stanjuID: EK000239285
Iskoristi mogućnost plaćanja do 24 rate!
- Cijena
- 13,14 €
Što učiniti kako bi djeci, roditeljima i nastavnicima bilo bolje? Može li škola biti institucija koja u djeci razvija, a ne ubija, urođeno veselje za učenjem? U ovoj izvrsnoj knjizi ugledni obitelj...
Saznaj više
Platite gotovinom pri preuzimanju, Internet bankarstvom, karticama jednokratno i na rate
Povrat robe moguć unutar 14 dana
Vaš proizvod je dodan u košaricu
Pregled narudžbe
Što učiniti kako bi djeci, roditeljima i nastavnicima bilo bolje?
Može li škola biti institucija koja u djeci razvija, a ne ubija, urođeno veselje za učenjem?
U ovoj izvrsnoj knjizi ugledni obiteljski terapeut Jesper Juul iznosi britku analizu aktualnog stanja u školstvu i nudi niz konkretnih prijedloga za drukčiju i bolju školu.
Glavna pretpostavka nove škole jest partnerstvo učenika, roditelja i nastavnika koji odbijaju biti žrtve naslijeđenog školskog sustava. Prvi korak na tom putu leži u promjeni kvalitete odnosa između nastavnika i učenika, odnosno učenik koji više nije marioneta nego ravnopravan sugovornik i suigrač u obrazovnom sustavu. Na taj način, škola postaje mjesto gdje djeca izrastaju u društvene, kompetentne i zdrave pojedince. Jesper Juul je svjetski priznati obiteljski terapeut, pisac i osnivač Familylaba, međunarodne organizacije koja nudi seminare, predavanja i savjetovanja roditeljima i stručnjacima koji rade s djecom i mladima. U svojim radovima osporio je neke od temeljnih pretpostavki tradicionalne razvojne psihologije kao i dominantne pedagoške modele i metode odgoja, a njegove su originalne i vizionarske ideje potvrđene od strane suvremene neuroznanosti i psihologije međuljudskih odnosa.
Nakladnik | Znanje d.o.o. |