text.skipToContent text.skipToNavigation
Škola u infarktnom stanjuIDEK000239285
Cijena
99,00 kn
Što učiniti kako bi djeci, roditeljima i nastavnicima bilo bolje? Može li škola biti institucija koja u djeci razvija, a ne ubija, urođeno veselje za učenjem? U ovoj izvrsnoj knjizi ugledni obitelj...

Platite gotovinom pri preuzimanju, Internet bankarstvom, karticama jednokratno i na rate

Povrat robe moguć unutar 14 dana

Dostavljamo već od 30.11.2020

Što učiniti kako bi djeci, roditeljima i nastavnicima bilo bolje? Može li škola biti institucija koja u djeci razvija, a ne ubija, urođeno veselje za učenjem? U ovoj izvrsnoj knjizi ugledni obiteljski terapeut Jesper Juul iznosi britku analizu aktualnog stanja u školstvu i nudi niz konkretnih prijedloga za drukčiju i bolju školu. Glavna pretpostavka nove škole jest partnerstvo učenika, roditelja i nastavnika koji odbijaju biti žrtve naslijeđenog školskog sustava. Prvi korak na tom putu leži u promjeni kvalitete odnosa između nastavnika i učenika, odnosno učenik koji više nije marioneta nego ravnopravan sugovornik i suigrač u obrazovnom sustavu. Na taj način, škola postaje mjesto gdje djeca izrastaju u društvene, kompetentne i zdrave pojedince. Jesper Juul je svjetski priznati obiteljski terapeut, pisac i osnivač Familylaba, međunarodne organizacije koja nudi seminare, predavanja i savjetovanja roditeljima i stručnjacima koji rade s djecom i mladima. U svojim radovima osporio je neke od temeljnih pretpostavki tradicionalne razvojne psihologije kao i dominantne pedagoške modele i metode odgoja, a njegove su originalne i vizionarske ideje potvrđene od strane suvremene neuroznanosti i psihologije međuljudskih odnosa.
Nakladnik Znanje d.o.o.