text.skipToContent text.skipToNavigation

Slobodni radikali, Michael BrooksID EK000282920

Slobodni radikali, Michael BrooksID: EK000282920

Iskoristi mogućnost plaćanja do 24 rate!

Najniža cijena u prethodnih 30 dana
17,39 €

Cijena
12,22 €

Dostavljamo već od 23.04.2024

Platite gotovinom pri preuzimanju, Internet bankarstvom, karticama jednokratno i na rate

Povrat robe moguć unutar 14 dana

Michael Brooks, autor bestselera 13 stvari koje nemaju smisla (Naklada Ljevak, 2010.), u svojoj najnovijoj knjizi Slobodni radikali otkriva što su sve neki od najslavnijih znanstvenika spremni učiniti, od prevare i skrivanja dokaza do nesmotrenih i neetičnih eksperimenata, kako bi došli do otkrića i na njih privukli pozornost svijeta. Ovo uzbudljivo istraživanje „tajne anarhije znanosti“ i najvećih znanstvenih otkrića dokazuje da neka pravila postoje da bi se kršila. Saznajte kakvi se odgovori kriju iza pitanja koja će Vas zaintrigirati: Tko je otkrio tajnu DNKa na LSDu? ●●● Zašto je Einstein varao? ●●● Tko je prevario papu? ●●● Kako je Tesla otkrio okretno magnetsko polje? Michael Brooks, koji je doktorirao kvantnu fiziku, radi kao savjetnik u časopisu New Scientist. Tekstovi su mu objavljivani u novinama Guardian, Independent, Observer i Times Higher Educational Supplement. Predavao je na Sveučilištu Cambridge, u Američkom prirodoslovnom muzeju i na Sveučilištu New York. Napisao je hvaljene publicističke knjige 13 stvari koje nemaju smisla i The Big Questions: Physics. Posjetite njegovu internetsku stranicu: www. michaelbrooks.org.
Broj stranica 328
Ovaj proizvod do sada nitko nije ocijenio, budite prvi! Kupite proizvod i ostavite recenziju!