Kupologija, Martin LindstromID EK000284108
Kupologija, Martin LindstromID: EK000284108
VIKEND KODOVA: Kupko dijeli kodove za popust!
Akcija traje od 19.12.2025. u 9h do 22.12.2025. u 9h ili do isteka zaliha.
Iskoristi mogućnost plaćanja do 24 rate!
- Cijena
- 13,14 €
Koliko znamo o tome zašto kupujemo? Što doista utječe na naše odluke? U knjizi Kupologija Martin Lindstrom predstavlja zapanjujuća otkrića svoje trogodišnje neuromarketinške studije vrijedne sedam ...
Saznaj više
Platite gotovinom pri preuzimanju, Internet bankarstvom, karticama jednokratno i na rate
Povrat robe moguć unutar 14 dana
Vaš proizvod je dodan u košaricu
Pregled narudžbe
Ako još nisi, PRIJAVI SE OVDJE i osiguraj svoje promo kodove!
*Svaki kod moguće je iskoristiti jednom po korisniku, jedan po narudžbi čiji iznos treba biti u odgovarajućem rasponu vrijednosti narudžbe koji je naveden kod svakog koda
*Promo kodove možete iskoristiti na cijeli eKupi asortiman osim na uslugu montažu i servis klima, školske knjige i udžbenike te ne uključuju iznos dostave
*Promo kodovi vrijede od 19.12. u 9h do 22.12.2025. u 9h ili do isteka zaliha
Koliko znamo o tome zašto kupujemo? Što doista utječe na naše odluke? U knjizi Kupologija Martin Lindstrom predstavlja zapanjujuća otkrića svoje trogodišnje neuromarketinške studije vrijedne sedam milijuna dolara – pionirskog istraživanja koje je zavirilo u mozgove dvije tisuće dobrovoljaca iz cijelog svijeta koji su se susretali s različitim oglasima, reklamama, brendovima i proizvodima…
Prodaje li se uistinu seks? Koliko je učinkovito prikriveno oglašavanje? Može li samo promatranje proizvoda utjecati na ostala čula – miris, dodir i sluh?
Iznenađujuća otkrića Martina Lindstroma razbijaju mnoga dosadašnja uvjerenja o tome što zaista privlači našu pažnju – i navodi nas na kupovinu.
| Godina izdanja | 2012 god. |
| Broj stranica | 190 |
