text.skipToContent text.skipToNavigation

Česta pitanja


Kako bismo olakšali snalaženje na našim stranicama, odgovorili smo na vaša najčešća pitanja. Vjerujemo da će vam odgovori pomoći kako biste što lakše, brže i bez nedoumica izvršili narudžbu željenog proizvoda.
 

Gdje mogu provjeriti je li proizvod kojeg želim dostupan i kada?

Na stranici, ispod cijene proizvoda stoje podaci o dostupnosti. Ukoliko proizvod nije dostupan, nećete vidjeti ni njegovu cijenu.
Datum koji vidite ispod cijene proizvoda je datum najranije moguće dostave proizvoda na Vašu adresu. Znači, ako odmah naručite proizvod, na taj datum će vam biti isporučen, osim ako sami u postupku narudžbe ne odaberete kasniji datum.
 

Kako mogu platiti svoju narudžbu?

Omogućujemo različite načine plaćanja, ovisno o vašim mogućnostima i životnom stilu. Svoju narudžbu možete platiti gotovinom po primitku pošiljke, PBZ Card Premium Visa, Visa, MasterCard, Diners i Maestro karticama jednokratno, PBZ Card Premium Visa, MasterCard i Visa Avenue Mall karticama Zagrebačke banke, Visa Inspire i Maestro karticama Privredne banke Zagreb do 12 rata, Internet bankarstvom ili općom uplatnicom. Više o načinima plaćanja pogledajte ovdje.
 

Koliko je online plaćanje sigurno?

Bez obzira koji način plaćanja odaberete, vaša transakcija će proći sigurno, za to jamči vodeći svjetski SSL certifikat - VeriSign Secure Site EV. U poslovanju koristimo jednake standarde sigurnosti koje koje koriste eBay, Amazon i ostali veliki web shopovi.
 

Kako da zatražim R1 račun za narudžbu?

Na koraku odabira adrese za dostavu, kliknite na „Promijeni adresu“ i kliknite na „Pravna osoba“ te unesite tražene podatke. Kada završite narudžbu, putem e-maila ćete primiti R1 račun. Više provjerite ovdje.
 

Koji je trošak dostave?

Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 300 kn. Za naručenu robu u iznosu manjem od 300 kn, dostava se naplaćuje u jednokratnom iznosu od 29,90 kn.
 

Mogu li naručiti dostavu proizvoda na svoju adresu?

Naravno, potrebno je samo da u polja adrese za dostavu upišete svoje podatke.
 

Mogu li proizvod sam preuzeti, da ne plaćam troškove dostave?

Možete, na koraku odabira dostave odaberite „Osobno preuzimanje“. Osobno preuzimanje moguće je u našem skladištu u Distribucijskom centru Rugvica na adresi:
Distribucijski centar Rugvica 
Dugoselska cesta 5
10370 Rugvica

Gdje se nalazi Rugvica i koje je radno vrijeme pogledajte ovdje.
 

Kako iskoristiti kod za popust?

Promo kod za popust se obračunava nakon što ste sve artikle dodali u košaricu te krenete u proces kupnje. Nakon liste proizvoda u košarici nalazi se polje za upis koda. U predviđeno polje upišite dobiveni kod za popust i kliknite na „Primijeni kod“. Pričekajte da se iznos narudžbe umanji za iznos koda i zatim nastavite na odabir dostave. Nije moguće kombinirati i zbrajati međusobno više promo kodova. Na jednoj narudžbi moguće je iskoristiti samo jedan promo kod i nije ga moguće zamijeniti za novac. Ako imate dodatnih pitanja, slobodno nam se javite na podrska@ekupi.hr, a mi ćemo odgovoriti u najkraćem mogućem roku.